Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Go down

Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by ChefBob_DrBig on Mon Jan 18, 2010 4:00 pm




ChefBob_DrBig

Join date : 17/01/2010
Age : 39

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by ChefBob_DrBig on Mon Jan 18, 2010 4:03 pm


ChefBob_DrBig

Join date : 17/01/2010
Age : 39

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by ChefBob_DrBig on Mon Jan 18, 2010 4:08 pm




ChefBob_DrBig

Join date : 17/01/2010
Age : 39

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by ChefBob_DrBig on Mon Jan 18, 2010 4:15 pm




ChefBob_DrBig

Join date : 17/01/2010
Age : 39

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by ChefBob_DrBig on Mon Jan 18, 2010 4:22 pm



ChefBob_DrBig

Join date : 17/01/2010
Age : 39

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by matasura on Mon Jan 18, 2010 11:29 pm


________________________________________________________________________________________________
Muslim Aid Asia :: Demi Sesuap Nasi ::
Muhammad - 012-3377195

matasura
Moderator

Join date : 16/01/2010
Age : 34

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by matasura on Mon Jan 18, 2010 11:31 pm


________________________________________________________________________________________________
Muslim Aid Asia :: Demi Sesuap Nasi ::
Muhammad - 012-3377195

matasura
Moderator

Join date : 16/01/2010
Age : 34

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by zsuperc on Wed Jan 20, 2010 9:27 am

uwmuahahahaha...lawak la tu witch mountain lol!

zsuperc

Join date : 18/01/2010
Age : 38

http://zsuperc.tumblr.com/

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by udin_014 on Wed Jan 20, 2010 7:24 pm

agak2, mak sape la ni yer?? hahah!! lol! lol!


udin_014
Crew

Join date : 16/01/2010
Age : 30

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by udin_014 on Wed Jan 20, 2010 7:26 pm

khas untuk fan2 arsenal je ye.. yg lain, x dapat... Laughing


udin_014
Crew

Join date : 16/01/2010
Age : 30

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by Chi Kent on Thu Jan 21, 2010 4:13 pm

pix yg chef bob up tue...yg kucing tu mencuit hati ku utk tgk lama2..ahahahaha

Chi Kent
Crew

Join date : 19/01/2010
Age : 30

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by speeder23 on Thu Jan 21, 2010 4:34 pm

kucing drift

speeder23
Moderator

Join date : 16/01/2010
Age : 35

http://www.facebook.com/ariff.speeder?ref=name#/ariff.speeder?re

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by Chi Kent on Tue Jan 26, 2010 7:43 am



igt superman jerk ade...superwomen pun ade

Chi Kent
Crew

Join date : 19/01/2010
Age : 30

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by aie@ppv6 on Tue Jan 26, 2010 8:37 am

garu apa tu??? What a Face

aie@ppv6

Join date : 18/01/2010
Age : 37

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by speeder23 on Tue Jan 26, 2010 10:16 am

erkkk....supergirl la tu...bukan superwomen Razz

hmmm...mantoppp Twisted Evil

________________________________________________________________________________________________
9TH PLACE..BIKER IDOL 2010


speeder23
Moderator

Join date : 16/01/2010
Age : 35

http://www.facebook.com/ariff.speeder?ref=name#/ariff.speeder?re

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by riq_77 on Tue Jan 26, 2010 10:35 am

giler superb

riq_77

Join date : 18/01/2010
Age : 105

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by matasura on Sat Jan 30, 2010 3:52 am


________________________________________________________________________________________________
Muslim Aid Asia :: Demi Sesuap Nasi ::
Muhammad - 012-3377195

matasura
Moderator

Join date : 16/01/2010
Age : 34

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by chi k3nt on Sat Jan 30, 2010 12:34 pm

matasura wrote:


hahahaha...cian kude tu...

chi k3nt

Join date : 18/01/2010
Age : 31

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by matasura on Tue Feb 09, 2010 10:02 pm


________________________________________________________________________________________________
Muslim Aid Asia :: Demi Sesuap Nasi ::
Muhammad - 012-3377195

matasura
Moderator

Join date : 16/01/2010
Age : 34

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by din_jinjang on Fri Feb 12, 2010 1:57 am

mak aih...org kaya kalu..
sratus trillion limablas henggek je??

din_jinjang

Join date : 19/01/2010
Age : 27

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by riq_77 on Fri Feb 12, 2010 8:57 am

trillionwan....keke...jutawan kire miskin ar ek kalo kat zimbabwe ni.....wakakakaka

riq_77

Join date : 18/01/2010
Age : 105

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by matasura on Wed Feb 17, 2010 3:15 pm


________________________________________________________________________________________________
Muslim Aid Asia :: Demi Sesuap Nasi ::
Muhammad - 012-3377195

matasura
Moderator

Join date : 16/01/2010
Age : 34

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by zu1 on Thu Feb 18, 2010 10:17 am

alamak aku x nampak mungkin server aku lambat ...

zu1

Join date : 17/02/2010
Age : 36

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by matasura on Mon Mar 15, 2010 9:51 am


boleh try kat moto... lol!

________________________________________________________________________________________________
Muslim Aid Asia :: Demi Sesuap Nasi ::
Muhammad - 012-3377195

matasura
Moderator

Join date : 16/01/2010
Age : 34

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by speeder23 on Mon Mar 15, 2010 9:56 am

woooo....klu mende ni dok blakang aku...pederass dah lol!

________________________________________________________________________________________________
9TH PLACE..BIKER IDOL 2010


speeder23
Moderator

Join date : 16/01/2010
Age : 35

http://www.facebook.com/ariff.speeder?ref=name#/ariff.speeder?re

Back to top Go down

Re: Gambar-gambar lawak & humor yang korang ada!!!!

Post by Sponsored content Today at 2:04 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 1 of 2 1, 2  Next

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum