Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by pantom9091 on Tue May 11, 2010 10:43 pm

Tersebutlah alkisah sebuah keluarga aman bahagia yang dianggotai sepasang suami isteri bersama tiga orang anak dara mereka. Nak dijadikan cerita, ketiga-tiga anak dara tersebut melangsungkan perkahwinan mereka secara serentak.......

Maka sedih bercampur gumbira menyelubungi hati dan perasaan kedua ibu bapa mereka apabila majlis perkahwinan tersebut selamat dilangsungkan....

Apabila ketiga-tiga pasangan bersiap sedia untuk pergi berbulan madu ke tempat haluan masing-masing, kedua ibu bapa mereka pun dengan tegas berpesan supaya mereka tidak lupa untuk mengirimkan berita sepanjang pemergian mereka walau dengan sepatah dua kata. Supaya tidak membebankan setiap pasangan, ibu bapa mereka mencadangkan agar mereka hanya menulis tajuk iklan yang dapat menggambarkan maksud yang ingin disampaikan. Lalu mereka semua pun bersetuju degan cadangan tersebut...........

Seminggu selepas mereka semua pergi ke arah tujuan masing-masing, si ibu menerima sepucuk surat dari anak mereka yang pertama, suratnya amat ringkas, hanya perkataan "Nescafe" yang tertera. Si ibu yang cuba menyelami maksud yang ingin disampaikan, tanpa berlengah menyemak iklan "Nescafe" di akhbar yang berbunyi "Nikmatnya tak terhingga", maka fahamlah si ibu akan maksud yang ingin disampaikan.....

Selang seminggu selepas itu, mereka menerima sepucuk surat dari anak mereka yang kedua pula, suratnya juga pendek, hanya berbunyi " Standard Chartered Bank". Apabila disiasat dengan lebih lanjut, iklan Standard Chartered Bank rupanya bermaksud " Besar, Teguh dan Peramah", maka tersenyumlah kedua orang tua tersebut....

Seperti lazimnya mereka pun tertunggu-tunggu akan berita dari anak ketiga mereka, namun minggu demi minggu tidak juga mereka menerima sebarang khabar berita. Mulanya mereka agak risau namun setelah hampir dua bulan berlalu, mereka akhirnya menerima sepucuk surat yang amat dinananti-nantikan, suratnya juga amat ringkas, hanya tertulis perkataan "MAS". Mulanya mereka agak hairan kenapalah anak mereka mangambil masa yang lama sangat untuk menulis perkataan "MAS" namun setelah membaca iklan MAS di surat khabar, mereka pun tersenyum. Di surat khabar, iklan MAS berbunyi," Tiga kali sehari, tujuh hari seminggu..."

pantom9091

Join date : 16/02/2010
Age : 26

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by pantom9091 on Tue May 11, 2010 10:45 pm

awak malam pertama

Tersebutlah kisah satu pasangan yg baru berkahwin. Sehari sebelum upacara
akad nikah.... Emak pengantin lelaki menasihati ****nya...."Nak apabila menghampiri isteri mu pada malam pertama....maka kamu harus kata ...Kapal terbang ingin mendarat". Emak pengantin perempuan pula menasihati ****nya.... "Nak....bila suami mu berkata kapal terbang ingin mendarat....maka jawablah....Lapangan terbang sudah sedia ". Hari yg ditunggu-tunggu pun tiba....Si suami tak sabar-sabar dan pabila
malam tiba....hatinya berdebar-debar..... Dia mendekati si isteri lalu
mengatakan "Yang....Kapal terbang ingin mendarat" Si isteri seperti tidak faham
dan berkata "Saya penat bang ...mari kita
tidur." Si suami hampa....namun dalam hatinya berkata..."Tak apa mungkin
isteri aku malu....beri dia peluang kedua"


Tiba malam kedua "Si suami mendekati si isteri dan bertanya lagi "Kapal
terbang ingin mendarat." Malangnya si isteri masih tidak faham .....kerana
suaminya ketika itu memegang surat khabar...dalam hatinya berkata...."Berita apa pula ini....Ah pedulilah kapal terbang mana nak mendarat pun....tak ada kena mengena dengan aku." Kemudian dia berkata kepada si suami "Sudah lah tu bang ....janganlah baca surat khabar lagi....mari kita tidur " Si suami hampa lagi....tetapi dalam hatinya berkata "Tak apalah esok masih ada."

Tiba malam ketiga ....Si suami sekali lagi dengan penuh harapan dan begitu
pasti malam ini dia pasti dapat...lalu mendekati si isteri dan bertanya lagi "Kapal terbang ingin mendarat." Si isteri menjenguk ke arah luar jendela dan menggelengkan kepala sambil dalam hati berkata "Mana ada kapal terbang !!" Melihatkan si isteri menggelengkan kepala ....si suami hampa dan berkata dalam hati "Kejamnya isteriku....membiarkan aku menunggu
selama 3 hari tapi masih enggan memberikannya kepada ku." Si suami dengan muka yg masam terus tidur tanpa mengajak si isteri.

Keesokan harinya si isteri bertanya kepada ibunya "Ibu kenapa suami saya
setiap malam berkata ...kapal terbang ingin mendarat?? Si ibu pun berkata
"Apa yg kamu jawab nak ? Si **** berkata "Saya tidak jawab apa-apa...Si ibu berkata lagi...."Apa **** sudah lupa apa yg ibu nasihatkan tentang malam pertama....sepatunya **** menjawab Lapangan Terbang sudah sedia....sebagai tanda bersetuju " Oh saya lupa lah ibu....tak apa malam ini saya pasti akan menjawab dengan betul"

Maka tiba malam keempat .....si suami seperti tidak menunjukkan apa-apa
tanda dia akan bertanya soalan yg sama. Malam kian larut ....si isteri tertanya-tanya....bilakah gerangan si suami akan bertanya.....Si isteri akhirnya berkata dalam hati "Mengapa harus aku tunggu
lagi.....apa salahnya aku sendiri meng..offer' kan diri?" Lalu si isteri pun
mendekati si suami dan terus berkata "Lapangan terbang sudah sedia", Si
suami kerana terlalu geram dengan si isteri....dengan muka yg masam
menjawab "KAPAL TERBANG ROSAK"

pantom9091

Join date : 16/02/2010
Age : 26

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by pantom9091 on Tue May 11, 2010 10:51 pm

Pada satu hari, si suami balik dari kerja dan mendapati si isteri tengah bergaduh besar dengan maid indonesianya. .. maka si suami dengan hati yg suci ingin lah jadi org PBB jap, nak tolong damaikan suasana.. maka bertanyalah si suami ngan suara yg lembut pada isterinya..Apa hal ni!!!!!


Yang... . kenapa bising2 ni"... ..jawap si isteri dgn nada marah... "ni hah!!!!! seluar dalam i hilang, tentu si Tuti(nama ni rekaan semata2) yang curi seluar dalam Gucci i yg mahal yg i beli kat Beijing tuhh!!! "

Disambut pulak oleh si suami ... ." alahai Yang ni, takkan lah sebab hilang satu helai seluar dalam pun nak bising se kawasan perumahan. Dah, dah,nanti Abang belikan ganti yg lebih mahal dan seksi lagi... " Berkata lagi si isteri... "Tapi bang, kalu sehelai i tak sakit hati sangat, ni yang hilang tu , 10 helai tau... ... 10 helai!!! (sambil tunjuk jari sepuluhnya)"

Maka terkejut beruklah si suami dengar berita ini, berpusing lah dia pada Tuti yg terkebil2 sejak tadi... dgn suara yg lebih lembut lagi ,si suami bertanya... ."betul ke Tuti, kamu yang curi seluar dalam mak encik kamu ? Ingat... .kamu mesti bercakap benar!!!" Si Tuti dengan muka yang ketakutan dan suara terketar2 yg pekat dgn pelat indonesianya pun menjawaplah. .. . " tapi... tapi... tapi... bapak kan tahu saya enggak pernah pakai seluar dalam!!!!! "

P/S:hahaha.. kelakar tak? tak kelakar pon sebenarnya..hehe..
__________________

pantom9091

Join date : 16/02/2010
Age : 26

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by pantom9091 on Tue May 11, 2010 10:53 pm

Alkisah...
Sorang gadis yg bersuamikan pemain basket ball sdg berdebar-debar menntkan mlm pertama setelah pesta pernikahannya. Selepas pesta selesai mereka pun masuk bilik. Si suami terus membuka seluruh pakaiannya.

Apabila bajunya terbuka,si isteri melihat sebuah tattoo bertuliskan "Reebok" di dada suaminya. Si suami pun menerangkan bahawa tattoo tersebut dibuat sewaktu ia menjalani kontrak sebagai model iklan produk tersebut. Tiba-tiba si suami membuka seluar panjangnya, maka terlihat satu lagi tatto lambang "Nike" di pahanya. Si suami pun menjelaskan hal yang sama kepada isterinya.

Akhirnya setelah semuanya terbuka, Si isteri melihat tattoo bertuliskan "AIDS" pada 'anu' si suami.Dengan ketakutan si isteri menanyakan tattooo tersebut.Namun dengan tenangnya si suami menjawab : " Tenang Sayang... tulisan itu bukan bererti sesuatu yang menakutkan. Teruslah pegang..." Setelah si anunya tegang dan memanjang maka
tulisan AIDS menjadi 'ADIDAS'...

pantom9091

Join date : 16/02/2010
Age : 26

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by Izat_TZM on Mon May 24, 2010 1:26 pm

20 Cara Halau Teman Sebilik

Ketahui cara-cara untuk menghalau atau mendera secara psikologi terharap teman serumah atau sebilik anda? Mungkin ada yang sudah pernah membacanya. Kepada anda semua ketahuilah 20 cara yang kelihatan seperti berkesan. baca artikel ini untuk mngetahui 20 cara yang agak mencabar.

1. Setiap hari Jumaat, pack segala barang anda dan bagitau kat roommate anda nak balik kampung. Selepas sejam, balik ke bilik & terangkan bhw takde org kat rumah. Unpack segala brg anda & pegi tidor.
2. Setiap kali roommate anda balik, jerit sekuat hati” horee…kau dah balik”. Lepas tu menari dlm 5 minit. Lepas tu, tenung jam lama2 dan tanya dia “Sepatutnya kau dah blah dah skrg”.
3. Buat2 terjaga pd tengah malam, jerit kuat2 ” Tolong, kat mana aku berada ni?” dan lari keliling bilik tu. Kalau bilik kecil, cukuplah sekadar melompat 2-3 kali. Kemudian, sambung tidor. Esoknya, kalo dia tanya, pura2 tak tahu apa yg dia cakap.
4. Ambil marker, buat bulatan kecil kat lengan anda. Besarkan bulatan tu setiap hari sambil berkata “Dah merebak… dah merebak!”
5. Beli pepokok bonsai. Bercakap & tidor dengan pokok tu setiap hari. Selepas seminggu, bertengkar dgn pokok tu dan cakap “Aku tak boleh hidup sebilik dengan kau lagi” sambil keluar & menghempaskan pintu bilik dgn kuat…Buang pokok tu tapi biarkan pasu kat situ.
6. Beli pisau banyak-banyak. Tajamkan setiap malam sambil merenung roommate anda sambil berkata “Tak lama lagi…tak lama lagi…”.
7. Duduk di depan papan chess dua-tiga jam tanpa buat apa2 atau cakap apa2. Lepas tu bangun secara tiba2 sambil berkata, “Siot betul, kalah lagi”
8. Setiap kali roommate balik, tutup lampu dan tidor. lepas dia keluar, bangun dan menjerit dgn kuat “Horee…!”. bukak lampu semula.
9. Pakai topi kertas. Bila dia balik, cakap “Selamat Datang ke McDonald. Boleh saya ambil pesanan anda…” Lepas tu buat muka bodoh, sambil berkata “Eh, kau rupanya…”
10. Kata kat roommate “Ada pesanan penting untuk kau”. Lepas tu buat2 pengsan. Lepas 2-3 jam, bangun dan cakap yagn anda dah lupa pesanan tu. Kemudian, cakap “Eh…aku dah ingat”. Lepas tu pengsan balik.
11. Bila roommate anda balik, berpura2 tengah telefon. Caci maki dan menjerit dengan kuat kat telefon tu. Lepas tu letak telefon dan cakap kat roommate bhw yg telefon tadi adalah mak dia. Cakap mak dia akan telefon balik.
12. Kalau roommate suka gosok gigi kat sinki, perhatikan sampai habis. Lepas dia habis, cakap dengan dia bhw anda kena ajar dia cara mengosok gigi dengan betul.
13. Edarkan risalah ke kawasan kedai/rumah kedai berdekatan rumah/kampus. Dalam risalah tu, nyatakan bahawa roommate anda hilang. Letak sekali gambar dia dlm risalah tu. Tawarkan hadiah kepada sesiapa yg menjumpai roommate anda.
14. Bila roommate anda tutup lampu pd sebelah malam, nyanyi lagu opera sekuat hati. Bila dia buka balik lampu, buat2 muka bodoh dan confused.
15. Duduk & renung roommate dlm 2-3 jam. Kalau boleh, bawa member2 sekali sambil makan kacang & popcorn. Buat macam tengah tengok wayang.
16. Masa roommate tiada, ambil deodoran dan sapukan pada seluruh dinding bilik. Bila dia balik, puji bahawa bilik berbau wangi. Lakukan selalu sampai deodoran tu habis.
17. Kalau roommate ada binatang peliharaan, spt kucing, offer utk beri makan kpd binatang tsbt. Cepat2 keluarkan botol gam atau minyak rambut sebelum dia beri persetujuan kpd kau.
18. Pegang & gosok-gosok rambut roommate anda sambil berkata “Rambut kau hitam, lurus dan berkilat la…Macam teknik rebonding…”. Sekali-sekala buat masa dia tengah tidur.
19. Mase roommate tido, bungkus dia macam kafan mayat (siap ikat), pastu panggil member dlm 10 bace yasin ramai2. bile rumet jage pakat2 buat x nmpk ape2.
20. Sebelum roommate balik dari kelas, bungkus diri sendiri macam kafan (siap ikat jugak) pastu baring senyap-senyap atas katil dia. Mesti dia terkejut sampai pengsan bila masuk bilik tengok2 ada mayat.

Izat_TZM

Join date : 01/02/2010
Age : 27

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by matnur_83 on Tue Jun 08, 2010 12:02 am

banyaknya ko pos cite lawak..aku xsempat bca..kene baca pelahan2 baru boleh gelak sorang2...wakakakakkaaa lol!

matnur_83

Join date : 18/03/2010
Age : 33

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by xxxpir4nh4xxx on Tue Jun 08, 2010 10:43 pm

A man was lying in bed with his new girlfriend. After having great s*x .. She spent the next hour just rubbing his testi*les ... Something she just loved to do. As he was enjoying it, he turned and asked her, "Why do you love doing that?" Because ... She Replied ... "I Really Miss Mine"

xxxpir4nh4xxx

Join date : 08/02/2010
Age : 30

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by Izat_TZM on Tue Jun 08, 2010 11:35 pm

lorrrr.............. affraid affraid

Izat_TZM

Join date : 01/02/2010
Age : 27

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by maximus4617 on Tue Jun 29, 2010 7:56 am

Samy Vellu on the speed of Pos Laju's delivery system :-

"BESOK KIRIM, HARI INI SAMPAI"



At a TV interview, when trying to say he was ashamed, he said:

`Kemaluan saya besar'


Samy said in a ceramah:

"Kita akan bina satu jambatan untuk orang-orang kampong disini."

One pakcik asked, "Datuk, sini takde sungai, buat apa bina jambatan?"

and Samy gloriously replied,

"Kalau takde sungai, kita bina sungai!"


Samy's favorite quote on national television:

"Toll naik sikit, manyak marah saya. You ingat semua ini toll saya punya bapa punya kah!"


During the water crisis:

"semua orang diminta jangan membuang aiyerr..!"


Regarding social problems:

"..orang2 muda sekarang banyak hisap dada.."


At a blood donation campaign in Sungei Siput:

"...marilah kita semua menderma dara.."



During the height of the Al-Arqam saga, he said in a press conference,

"Saya gembira bahawa didapati tiada pemuda MIC terlibat dalam kes Arqam.."



At an opening ceremony:

"Tuan tuan dan puan puan, saudara mara, sesudah semua orang makan kenyang, sekarang kita mempersilakan Datin Paduka Rafidah Aziz naik ke pentas untuk membuka kain"




Commenting about his modesty:

"sebenarnya, kemaluan saya sangat-sangat besar"



And the best: u know why our N-S Highway concessionaire is named PLUS.

PLUS Highway = Pungut Lebih Untuk Samy



"saya berasa bangga dapat melihat pusat-pusat jururawat yang cantik-cantik.".upon opening ceremony for nursing training center



"Saya tidak setuju dan menentang sekeras2nya tuduhan PAS memanggil kami kapir ...."



Ucapan Samy Vellu sempena kepulangan angsakawan Dr. Sheikh Mudzafar,

"Kita rasa bersyukur kerana angkawasan kita yang telah MENINGGAL DUNIA selama 10 hari telah selamat DIKEBUMI."



Samy Vellu and his Stamps

When Samy Vellu completed 25 years of his role as a politician over M'sia, he wanted a special postage stamp issued, with his picture on it. He insisted the stamp to be of international quality. When the stamps were duly released, he began hearing complaints that the stamp was not sticking properly, and become furious. He called the chief of the Secret Service and ordered him to investigate the matter. The chief checked the matter out at several post offices, and then reported on the problem to Samy Vellu.

He said: "Sir, the stamp is really of international quality. The problem is, our citizens are spitting on the wrong side!"





Sammy Vellu and his old boss, Mahathir

General Musharaf, Samy Vellu, Mahathir and Gloria Arroyo are sitting in a train. The train suddenly goes thru a tunnel and it gets completely dark. Suddenly there is a kissing sound and then a slap! The train comes out of the tunnel. Arroyo and Musharraf are sitting there looking perplexed. Samy Vellu is bent over holding his face, which is red from an apparent slap. All of them remain diplomatic and nobody says anything.

Musharraf is thinking: "These Malaysians are all crazy after Arroyo. Samy must have tried to kiss her in the tunnel. Very proper that she slapped him."

Arroyo is thinking: "Samy must have moved to kiss me, and kissed Musharraf instead and got slapped."

Samy is thinking: "Damn it, Musharaf must have tried to kiss Arroyo, she thought it was me and slapped me."

Mahathir is simply thinking: "If this train goes through another tunnel, I could make another kissing sound and slap Samy again."



-------samy vellu and space exploration

Mr Samy Vellu went for the United Nations' meeting. He represented the Malaysian Prime Minister. All nations were
discussing about space exploration by the year 2008.
Here are some of the conversations:
China Delegate : "By the year 2008, China will start their moon exploration project."
Russian Delegate : "We too, we are going to explore the moon. This time we will see to it that our cosmonauts will step on the moon."

George Bush & Clinton : "We the United States will also explore the moon for the second time."
Malaysian Delegate : "By the year 2008, Malaysia will explore the sun."

There was a long silence. Bush stood up and asked the Malaysian delegate
"Isn't it too hot to explore the sun?"
Samy Vellu (after a long silence) : "We will do it in the
evening."

-------------------- version 2

Siri lain
Samy Vellu ditemuramah tentang program angkasawan negara.

Lagi-lagi Samy
Samy: "...Bagi saya, ini semua adalah satu pembaziran atas duit rakyat.
Kita sepatutnya tidak hantar mereka ke bulan, tapi hantar mereka pergi
matahari. Barulah USA, Russia, respect sama kita...."

Penemuramah: Tapi Dato' Seri, matahari kan panas. Macam mana mau pergi
sana ?

Samy: Cit! itu pasal la u tara jadi mintri. Saya suda lebey 30 tahun
jadi mintri, saya musti ada jalan penyelesaian. Kita jangan pergi siang,
manyak panas. kita pigi malam, baru ada sujuuuuuk......



--------------------------



samy vellu and sign Language
Samy Vellu was visiting India when he fell and broke his jaw
and was unable to speak. Being the great leader that he was,
he continued his grand tour.

On the last week of his visit, the RTM crew was present for
his press conference. Although unable to speak, Samy insisted
sending a message home to his Cabinet colleagues.

Samy caught a chicken and showed it to camera. He next took
a goat, and showed it to the camera. Finally he took a bag
and displayed in front of the camera.

Dr Ling was the first to see the video clips. He said, "Samy
is telling us that India has insufficient food because he
showed us chicken and goat, and he wants Malaysia to donate
bags of rice."
The senator watched silently then said, "No lah!...what Samy
trying to say is HE IS COMING BACK!!!"

The whole Cabinet was puzzled and look to the man for
an explanation.

The Senator reasoned, "AYAM KAMBING BAG!!!"
("I am coming back!!!" in Indian accent)

hehehe..memahami betul senator ni..

maximus4617

Join date : 20/01/2010
Age : 30

http://www.facebook.com/maximus4617?v=feed&story_fbid=108130

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by maximus4617 on Tue Jun 29, 2010 7:57 am

Di suatu pagi, seorang anak lelaki keluar dari biliknya dan bertanya pada neneknya:
"Nenek, mana Papa dan Mama?"
"Mereka masih di dalam bilik..." neneknya menjawab.
Anak itu tertawa kemudian sarapan sendirian lalu pergi sekolah. Ketika pulang.. anak lelaki bertanya lagi pada neneknya:

"Dimana Papa dan Mama?"
"Mereka masih di dalam bilik" neneknya kembali menjawab.
Anak itu tertawa geli, lalu menghabiskan makan tengaharinya dan pergi bermain. Malam harinya barulah anak lelaki tadi pulang untuk makan malam. Sebelum makan, si anak itu bertanya lagi pada neneknya:
"Di mana Papa dan Mama?"
"Masih di dalam bilik" jawab nenek.
Anak itu tertawa geli.
"Kenapa dari tadi aku perhatikan engkau ketawa saja?!" tanya neneknya dengan nada tinggi.
Si anak menjawab,
"Semalam Papa masuk ke bilik saya untuk meminta gel pelembab kulit, tapi saya bagi gam Super Glue..."

maximus4617

Join date : 20/01/2010
Age : 30

http://www.facebook.com/maximus4617?v=feed&story_fbid=108130

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by maximus4617 on Tue Jun 29, 2010 7:59 am

Seorang pemuda yang baru sahaja menamatkan pengajiannya dalam bidang kaunseling telah membuka kedai pertamanya di pinggir bandar. Beliau telah membuka kedai tersebut selama seminggu tetapi ia masih tidak mendapat sambutan. Memandangkan hari telah menjelang tengahari, pemuda tersebut mula gelisah kerana tiada seorang pun pelanggan datang untuk mendapatkan khidmatnya dalam bidang kaunseling.

Namun pada hari tersebut, nasib seakan menyebelahi dirinya apabila seorang lelaki datang menghampiri kedainya dengan langkah yang penuh bergaya.

Dalam hati pemuda tersebut, inilah pelanggan pertama aku dan aku perlu menunjukkan reputasi yang baik padanya.

Lantas dia mencapai telefon dan bercakap dengan nada yang kuat

"HEllo Dato, takpa saya akan uruskan segala-galanya, Dato jangan bimbang sebab syarikat saya memang terkenal dengan reputasi yang gemilang, lagipun kami tak pernah mengecewakan sesiapapun. Yang penting ialah staff syarikat Dato nanti akan lebih bersemangat dalam menjalankan tugasnya. Ya... Ya... Lagipun fasilitator kami bukannya calang-calang orang, memang hanya yang terbaik sahaja akan kami pilih bekerja di sini."Jelasnya kagi dengan keyakinan yang tinggi.

"Ok, takpalah Dato jangan bimbang, saya akan bereskannya secepat yang mungkin." Ujarnya pada akhir perbualan

Lelaki yang berjalan dengan penuh gaya tadi berdiri betul-betul di hadapan pemuda tersebut sambil tersenyum dan dengan penuh hemah, dia menegur

"Ya, ada apa yang boleh saya bantu Encik?"

"Saya datang nak pasang talian telefon" Ujarnya lagi dengan senyuman yang penuh bermakna

maximus4617

Join date : 20/01/2010
Age : 30

http://www.facebook.com/maximus4617?v=feed&story_fbid=108130

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by bogonz on Wed Jun 30, 2010 1:22 pm

*Arab student sends an e-mail to his Dad saying*:

Dear Dad,

Berlin is wonderful, people are nice and I really like it here, but Dad, I
am bit ashamed to arrive to my college with my Gold Mercedes, when all my
Teachers travel by train.

Your Son
Nasser

------------------------------------------------------------------------

*Sometime later Nasser gets reply to his e-mail from his Dad*:

Loving son,

Twenty Million Dollars transferred to your account, please stop embarrassing
us, go and get yourself a train too.

Your Dad

------------------------------------------------------------------------

bogonz
Crew

Join date : 16/01/2010
Age : 42

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by Izat_TZM on Wed Jun 30, 2010 8:38 pm

seorg muridbertanya kepada gurunya.....

"cikgu,dalam dunia ini,masih ada kah lagi orang yang baik hati"

"mestilah ada contohnya semalam cikgu hantar kakak kamu balik ke rumah"

Izat_TZM

Join date : 01/02/2010
Age : 27

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by RevRider on Thu Jul 01, 2010 12:37 am

Izat_TZM wrote:seorg muridbertanya kepada gurunya.....

"cikgu,dalam dunia ini,masih ada kah lagi orang yang baik hati"

"mestilah ada contohnya semalam cikgu hantar kakak kamu balik ke rumah"

cikgunya nama izat kottttt.......................... Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

RevRider
Moderator

Join date : 16/01/2010
Age : 46

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by Izat_TZM on Thu Jul 01, 2010 12:43 am

erkk.... xmungkin2... saya baik.. ngeh2...

Izat_TZM

Join date : 01/02/2010
Age : 27

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by Izat_TZM on Thu Jul 01, 2010 12:44 am

"cikgu,kakak saya nak berkenalan dengan cikgu"

"oh,maafkan cikgu,kata pada kakak awak, kerjaya guru ni perlukan komitmen tinggi.cikgu tidak ada masa nak berteman"

"kakak saya tiz zaqiah cikgu"
...
"ouh,awak ambil num hp cikgu ni,beri pada kakak awak k"

Izat_TZM

Join date : 01/02/2010
Age : 27

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by Izat_TZM on Thu Jul 01, 2010 11:52 pm

cikgu saya berharap saya dapat 10 A1 dalam spm nanti cikgu"

"oh,lupakan saja harapan awak itu"

"kenapa pula?..saya sudah belajar,dan semua benda dah ada ditangan saya"
...
"sebab awak cuma daftar untuk 7 subjek sahaja"

Izat_TZM

Join date : 01/02/2010
Age : 27

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by Izat_TZM on Fri Jul 02, 2010 9:53 pm

"cikgu tak suka kalau ada pelajar ponteng kelas.kalau kamu tak mahu belajar tidak mengapa,tapi jangan ponteng kelas cikgu!!"

"apa bezanya cikgu?.cikgu bukan mahu mengajar pon,lebih baik kami ponteng"

"mestilah ada beza! kalau kamu ada dikelas,sekurang-kurangnya kita boleh bercerita tentang kakak kamu"

Izat_TZM

Join date : 01/02/2010
Age : 27

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by matnur_83 on Sun Jul 04, 2010 9:23 am

memang best lawak

matnur_83

Join date : 18/03/2010
Age : 33

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by Izat_TZM on Thu Aug 12, 2010 8:53 pm

"cikgu,apakah hikmah kita berpuasa di bulan ramadhan?"

"oh,banyak..salah satu nya hati orang yang berpuasa ni sentiasa gembira".

"gembira macam mana cikgu?kita tengah lapar,apa yang gembiranya?"
...
"oh.kerana kakak kamu ajak cikgu teman dia ke bazar ramadhan dan berbuka puasa dirumah.tentulah gembira"

Izat_TZM

Join date : 01/02/2010
Age : 27

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by xxxpir4nh4xxx on Fri Sep 17, 2010 11:59 am

pabila raya pertama

murid : cikgu...kenapa cikgu sedih je nie ?

cikgu : hm.... ( mengeluh )

murid : ala cikgu.....kenapa nie? cerita la kat saya

cikgu : hm..... ( mengeluh lagi )

murid : ( berbisik dalam hati ) padan muke kamu cikgu.....akak saya tu dah lama bertunang dengan encik xxxpir4nh4xxx.....ada hati nak kaco....kah3....


wakakakakakaka.........

xxxpir4nh4xxx

Join date : 08/02/2010
Age : 30

Back to top Go down

Re: Lawak Hari ini ( xkering gusi)

Post by Sponsored content Today at 5:45 am


Sponsored content


Back to top Go down

Page 4 of 4 Previous  1, 2, 3, 4

View previous topic View next topic Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum